مسجد ابوالفضل (ع)-شیراز کلبه

مسجد ابوالفضل (ع)-شیراز کلبه
abolfazl-kolbe@vatanMail.ir

ادامه دیدارهای مردمی شهرداری منطقه 3 در مسجد ابوالفضل (ع)

مهندس قلعه دار: با اتمام پروژه تقاطع بلوار نصر و فضیلت با هزینه تقریبی 12میلیارد تومان ترافیک این قسمت ساماندهی خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، در ادامه سلسله دیدارهای مردمی شهرداری منطقه 3 با شهروندان و رفع مشکلات محله ، اینبار اهالی بلوار نصر میزبان هاجری رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و ناظرمنطقه 3 در شورا ،مهندس حسام قلعه دار مدیر شهرداری منطقه 3 و مسوولین واحدهای منطقه بودند.

هاجری، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ابتدا ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و اشاره به توصیه حضرت امام (ره) در خصوص حل مشکلات مردم توسط مسئولین در مساجد افزود: همانطوریکه شهروندان نسبت به پرداخت عوارض مختلف شهرداری اقدام می نمایند متقابلاً می بایست شهرداری نیز به آنها خدمات ارائه کند و همچنین سعی خواهد شد در تقسیم خدمات شهر نهایت عدالت را رعایت کرده و تمام نقاط شهر رابه یک چشم نگاه کنیم.وی افزود: امیدواریم با پیگیری شما شهروندان عزیز بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم تا هم رضایت خداوند متعال و هم شهروندان را جلب نماییم .

هاجری به موضوع فرهنگی و اهمیت برنامه های فرهنگی اشاره کرد و گفت : شهرداری علاوه بر کارهای عمرانی باید نقش اصلی در سیاستهای فرهنگی شهر با همکاری شما شهروندان داشته باشد . وبه گفته رهبر معظم انقلاب فرهنگ متکی به مردم است .و از شما ولی نعمتان خود تقاضا داریم توقعات ، مطالبات و طرحهای خود را در اختیارمان بگذارید تا بتوانیم از آنها در برنامه ریزی ها بهره ببریم و قدردان حسن اعتماد و اطمینان شما در عمل باشیم .

حسام قلعه دار، مدیر منطقه 3 نیز گفت : از اینکه شهروندان مشکلات شهری را رصد کرده و به ما گزارش می‌کنند نشان از لطف و محبت آنها و دوست داشتن شهرشان است در حالی که این وظیفه ماست که مشکلات را شناسایی کرده و در راستای برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

مهندس قلعه دار به پروژه تقاطع بلوار نصر و فضیلت اشاره و افزود: از آذرماه امسال عملیات آن آغاز که هزینه برآورد این پروژه تقریبا به مبلغ 12میلیاد تومان خواهد بودکه با اتمام آن ترافیک این قسمت ساماندهی خواهد شد .

وی به پروژه لوله گذاری و سرپوش کردن کانال آبهای سطحی بلوار نصر به مبلغ حدود 400میلیون تومان اشاره و ادامه داد: پروژه پیاده رو سازی بلوار نصر نیز از پروژه های سال آتی منطقه به مبلغ 900 میلیون تومان خواهد بودکه موقعیت معلولین نیز در نظر گرفته شده است .

مدیر منطقه 3 افزود: روکش آسفالت در محدوده بلوار نصر از 6 ماهه دوم در دستور کار قرارگرفته و نزدیک به چهل هزارمتر مربع روکش انجام که خیابان شهید دلجو و 20متری کانادا به اتمام رسیده و مابقی ادامه دارد.

بنابراین گزارش ، اهالی بلوار نصر در مسجد ابوالفضل (ع) خواسته ها و کمبودهای منطقه را مطرح وراهکارهای لازم از سوی مسوولین ارایه و در دست اقدام و پیگیری قرار گرفت .
 
 
 
 
 
   
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۶
مسجد ابوالفضل کلبه ایران-فارس-شیراز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی